Product was successfully added to your shopping cart.

1. Hvis jeg vil at varen leveres, må jeg bruke leverandørene som vises på Shobr.no?

Nei, du kan bruke den transportøren du selv vil. Vi har ingenting å gjøre med transporten, men viser bare eksempler på transportører. Shobr har samarbeid med SHIPPII.com, som i sin tur samarbeider med: PostDanmark, Bring, Palle transport og DHL.

2. Hva gjør jeg hvis varene mine ikke kommer?

Du kan alltid kontakte oss. Vi kan oppgi når varene er hentet fra oss - hvis varene er hentet, må du kontakte transportøren du har avtalt med. Dessverre har ikke Shobrs.no noe å gjøre med transporten.

3. Hva gjør jeg hvis varen er skadet under transport?

Du kan alltid kontakte oss, og vi vil undersøke om varen var skadet før du hentet. Hvis det ble skadet ved henting, vil vi selvfølgelig erstatte det eller du vil få pengene tilbake hvis varen er skadet under transport, er vi ikke ansvarlige. Du må da kontakte transportfirmaet ditt.

4. Hvor mye alkohol og tobakk er det lov å ta med til Norge fra et EU-land?

Vi henviser til tolletaten https://www.toll.no/no/varer/alkohol-og-tobakk/kvote/

5. Hva gjør jeg hvis det er mangler i det jeg har kjøpt?

Du kan kontakte shobrservice@shobr.com eller ringe +45 70 60 56 60 og så vil vi hjelpe deg. Vi  kan dessverre ikke ettersende varer, da vi ikke er involvert i frakt. Men vi sørger for at du blir kreditert og at pengene returneres på kortet du brukte under kjøpet.

6. Tollavgifter

Se hva tollavfgift skal betales på hvor mye du skal betale og hvordan du betaler -  Toll.no